#10 - Pekelný dům

Ztroskotal jsi míle daleko, kdesi v temné a bouřlivé noci, kde je tvou jedinou nadějí úkryt – podivný zchátralý dům, který vidíš v dálce. Ale dej pozor! Vstup do dveří ohavného Pekelného domu tě přivede k takovému dobrodružství, při kterém běhá mráz po zádech a v žilách tuhne krev. Děsiví obyvatelé Pekelného domu tě budou navždy strašit. Nesčetně ukvapených cizinců vstoupilo do Pekelného domu před tebou a žádný nepřežil, aby ti vyprávěl svůj příběh. Odvážíš se je následovat?

5 komentářů:

  1. I když rozhodně nejsem stálým a častým čtenářem (uživatelem, hráčem, či jak chcete) gamebooků, tento, jako jeden z mála mne čímsi zaujal. "Hra na hrdiny" ve strašidelném domě - domě plném děsu, hrůzy, příšer a bubáků? Atmosféra "klasického" hororu 90. let.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj nejoblíbenější gamebook, s nímž jsem se kdysi v pubertě prala několik dní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kvůli bouřce musíte zastavit u starodávné vily a nejspíš v ní budete muset přespat. Postupně zjišťujete, že s jejím majitelem není něco v pořádku. Desátý díl klasických gamebooků od Steva Jacksona a Iana Livingstona. Hrál jsem na Androidu https://play.google.com/store/apps/details?id=au.com.tinmangames.fightingfantasy.houseofhell a můžu jenom doporučit. Tahle platforma je pro gamebooky jako dělaná. Navíc si autoři dali spoustu práce, aby aplikaci oproti knize, kterou taky vlastním, o dost vylepšili. Každopádně se podle mě jedná o jeden z nejtěžších gamebooků. Nepřeháním, když řeknu, že jsem zemřel skoro dvěstěkrát, než jsem jí dohrál na obtížnost hardcore, což je vlastně, jako hrát klasickou papírovou. Opravdu možností jak zemřít nebo se dostat do slepého konce je asi 90% knihy. Nakonec je potřeba jenom projít určitých několik dveří a získat vše potřebné na závěrečný boj. Jinak ve všech ostatních lokacích čeká spousta strašlivých hororových zážitků. Takže pokud máte rádi horor, tak opravdu doporučuju. Zábava na několik dní zaručena :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento gamebook je naozaj najlepší z týchto sérií, jediný sa odohráva v reálnom prostredí dnešnej doby a jeho atmosféra je zamrazujúca. Konečne po 12 rokoch opäť v mojej knižnici.

    OdpovědětVymazat
  5. ento gamebook nikdy nezapomenu, bavil mě moc.

    OdpovědětVymazat